SÜG-Press
1. november 2011 - Mida Juku ei õpi, seda Juhan ei tea - Number 318
KOLMAPÄEVAST LNELJAPÄEVANI
K 02.11
14.00 Direktsiooni koosolek
15.00 Juhtkonna koosolek
15.00 Aktiivilaager
N 03.11
12.00 Aktiivilaager
L 05.11
10.00 Keemia lahtine võistlus
E 07.11
10.45 Klassivanemate koosolekud
Algab informaatika lahtine võistlus
T 08.11
09.00 SA juhatuse koosolek
16.00 Õpilasesinduse koosolek
K 09.11
14.00 Direktsiooni koosolek
15.00 Metoodikanõukogu koosolek
16.00 Võõrkeelte ainekomisjoni koosolek
N 10.11
16.00 Gümnaasiumi mälumängu II voor
DIREKTSIOON TÄNAB
Mia Rand – õpilaste väga hea juhendamise eest õpioskuste olümpiaadi lõppvooruks
PEDAGOOGILISED KÕNELUSED
K 2.11 Mia Rand. Hispaania unistus
N 3.11 Direktsiooni info
R 4.11 Elle Tasa. Muljeid Egiptusest
E 7.11 Viljar Aro
T 8.11 Ly Haandi. Inimeseõpetuse õpetamisest
K 9.11 Aado Haandi. Füüsilise õppekeskkonna tagamisest
N 10.11 Direktsiooni info
R 11.11 Kersti Truverk, Marina Mäetalu. Laps ja õpetaja- kes keda?
ARITMEETIKAVÕISTLUSE TULEMUSED
4.-6. klass
Sel aastal toimus kolm võistlusvooru (neljas läks kaduma päästeõppuse tõttu), kus osales kokku 47 õpilast. Lõpliku paremusjärjestuse määras ära iga õpilase kaks paremat tulemust (kolmest võimalikust).
Individuaalne paremusjärjestus:
1.-2. koht Sörel Haller 6b – 49 punkti
1.-2. Sander Truu 5b - 49
3. Johannes Treiel 6b - 47
4. Triinu Jakson 5a - 44
5. Mihkel Lõuk 5b - 43
6. Mihkel Rasu 5a - 42
7. Henri Paomees 5b - 40
8.-10. Oskar Kivi 4b – 38
Karl Hendrik Tamkivi 5b - 38
Sofia Demi Li Valge 5a - 38
Parimad neljandatest klassidest olid Oskar Kivi 4b, Rasmus Vaher 4a, Markus Kivi 4b, Martin Sepp 4a, Kätriin Käsper 4a ja Liisa Õunpuu 4b.
Klassidevahelise võistluse tulemus (arvesse läks iga klassi kolme tublima tulemus):
1. koht 5b 132 punkti
2. koht 6b 130 punkti
3. koht 5a 124 punkti
4. koht 4b 100 punkti
5. koht 4a 94 punkti
6. koht 6a 79 punkti.
Õnnitlused võitjatele ja kõigile tublidele osavõtjatele!
Kohtumiseni järgmisel aastal!
Linda Kuuseok, matemaatika õpetaja
* * *
7.-8. klass
Ja läbi ta ongi. Individuaalses arvestuses liideti iga õpilase 3 paremini õnnestunud vooru 4-st.
Esikümme sai selline:
1. Laura Kaldjärv 8a - 81 punkti
2. Johannes Rooso 8b - 72
3. Mari Kolk 7a - 67
4. Kirti Haller 7a - 65
5. Teet Land 8b - 62
6. Sten Vaher 7a - 58
7.-8. Maria Kristiina Mölder 8b - 57
7.-8. Viviana Vilter 8a - 57
9. Taavi Kuuseok 7a - 51
10. Heleri Soe 8b - 49
Klasside arvestuses iga klassi 3 parema õpilase 3 vooru punktide summa andis sellise järjestuse:
1. 8b - 191 punkti
2. 7a - 190 punkti
3. 8a - 184 punkti
4. 7b - 80 punkti
Palju õnne tublimatele!
Anu Ausmees, matemaatika õpetaja
* * *
Kolmapäeval, 19.oktoobril oli seitsme minuti jooksul võimalik lahendada erandlikult 50 ülesannet. Osales 48 õpilast. Parimad olid Manglus Lember 12c 48, Jakob Prii 12c 41, Anni Pupart 11c 39, Henri Äär 10b 38, Henri Sink 10c 38, Magnus Kaldjärv 9b 37; Kaja Armus 10c 37, Karl Jõgi 10c 36, Pärlin Luhila 11c 33.
Klasside esikuuikus olid 12c 117, 10c 111, 11c 104, 10c 98, 9b 94, 10b 74, 10a 68 punktiga.
Võistluse kokkuvõttes arvestati kõigil maha halvima vooru tulemus. Käesoleva õppeaasta parimateks arvutajateks osutusid:
1. Manglus Lember 12c – 126
2. Jakob Prii 12c – 112
3. Anni Pupart 11c – 111
4. Henri Sink 10c – 99
5. Magnus Kaldjärv 9b – 94
6. Kaja Armus 10c – 94
7. Brenda Rauniste 10c – 93
8. Henri Äär 10b – 92
9. Karl Jõgi 10c – 91
10.-11. Kaspar Viilup 10c - 89
10.-11. Robi-Jürgen Algo 10b - 89
Klassidevahelise võistluse (kolme individuaalse parima summa) paremusjärjestus on järgmine:
1. koht 12c 311 punkti
2. koht 11c 287 punkti
3. koht 10c 286 punkti
4. koht 10b 263 punkti
5. koht 9b 252 punkti
6. koht 11b 198 punkti
7. koht 10a 188 punkti
8. koht 9a 181 punkti
9. koht 11a 174 punkti
10. koht 12b 146 punkti
11. koht 12a 28 punkti
Tänan kõiki osalejaid. Kohtumiseni järgmisel aastal.
Viljar Aro, matemaatika õpetaja
ESIMENE KUU KÜMNENDAS
Kas teha asju õigesti või teha õigeid asju?
Elul ei ole mingit mõtet, kui me igapäevaselt vaimselt ei arene!
Edu saadab neid, kellel on liiga kiire, et seda taga ajada.
Juba aastaid on kümnendike psühholoogiakursuse esimeseks kirjalikuks tööks eneseanalüüs muutustest, mida on toonud neile esimene kuu gümnaasiumis. Lugenud läbi kõik esseed, võib rõõmu tunda meie uutest kaaslastest. Rahulolu muutuste ja kooliga ning optimism ja elurõõm oli läbiv joon. Kui peaks nende arvamustele ise pealkirju panema, siis saaks kasutada järgmisi sõnaühendeid: õpimotivatsiooni tõus, enesekindluse ja tahtejõu kasv, ajajaotuse efektiivsus, soov võimalikult erinevate asjadega tegelda, usk õpetajatesse, klassi ja lennu ühtekuuluvustunne, rõõm väärikas olemisest... Aga las kõnelevad nende eest järgmised iseloomulikud väljanopped:
Olen alati arvanud, et minu koht on selliste õpilaste hulgas, keda võib leida justnimelt SÜG-ist. Nad kõik on huvitavad, targad, aktiivsed- täpselt sellised nagu minagi arvan end olevat. Tegelikult aga kestis see tunne just nii kaua, kuni mina Jukukooli laagrisse jõudsin. Seal, nähes nii palju erinevaid isiksusi ning sõpruskondi, tundsin ma end järsku kohutavalt üksinda. Mina kui tüüpiline maatüdruk olin harjunud teiste seast välja paistma, olema särav isiksus. Nüüd oli mul aga selline tunne, nagu oleksin part luikede keskel... Kui varemalt olin mina tugev autoriteet, siis nüüd ei ole minu tarkused teiste omadest kuidagimoodi üle. Mul oli ka selliseid hetki vanas koolis, kus käitusin teiste suhtes üleolevalt... Alguses oli raske leppida, et tähesära pole enam minu peal, kuid lõppkokkuvõttes on see mulle kõvasti kasu toonud. Nüüd on minu ego kontrolli all ja loodetavasti on ka teistel minuga lihtsam suhelda.
Uus kool on suur keskkonna muutus ning alguses lõi see mind täielikult rööpast välja. Esimesel nädalal töötas mu aju topeltkiirusel, et sammu pidada kooli tempoga. Kõik õpetajad ladusid meile hunnikutes informatsiooni, mille all üks ehmunud kümnenda klassi õpilane lööb ohtlikult kõikuma. Ainuke viis tasakaalu säilitamiseks oli info kõrvale tõsta ja üks päev korraga võtta. Nüüdseks seisan kindlalt kahe jalaga maa peal ning püsin tempoga kaasas.
Mulle isegi meeldib suure kooli elu palju rohkem. Siin on palju rohkem privaatsust- selles mõttes, et kõik inimesed, kes minu ümber on, ei tunne mind.
Eelmisel kuul mõtlesin ma palju motivatsiooni ja iseenda motiveerituse üle. Miks ma millegagi tegelen ja kuhu ma jõuda tahan? See kõlab veidi naiivselt, aga ma tahan just SAADA TARGAKS!
Praeguseks olen ma kogenud, et minu elu kõige suurem muutus on iseseisvumine. Õpilaskodus olen ma õppinud põhjalikumalt, kuidas süüa teha. Olen ka leidnud, et koristamine pole midagi hullu. Väga suureks muutuseks on ka see, et ma olen õppinud paremini rahadega toime tulema.
Ka koolivorm, eriti kontsad, vajas harjumist. Korralikus riietuses tekib hoopis teistsugune tunne. Nagu oleks viimase kuuga täiskasvanuks saanud. Ning see peegeldub ka õppimises. Keskkooli koolivormis tundub kuidagi vale tunnikorda rikkuda.
Praegu ma arvan, et SÜG on mind muutnud põhiliselt siiski endast rohkem lugu pidama. Kuna see, et peab iga päev koolis ülikonnas käima, teeb inimese just väärikamaks. Teksades või vabas riietuses ei tekkinud sellist ühtsustunnet, kui praegu on.
Lips ees, on täitsa teine tunne. Nii mõnedki lollused jäävad tegemata. See paneb mind isegi mõtlema, et mitte mina ei kanna lipsu, vaid lips mind.
Nüüdsest peale olen õpetajate jünger ja vägev tööhobune, kes ei näe mingit võimalust enda töökohustustest mööda põigelda. Kui näen enda ees raskust, siis tuleb sellest jõul ja nõul läbi murda.
Ma ei mõtle enam, et nii raske on, miks mind piinatakse. Vastupidi, minu jaoks on isegi tunnid, mis mulle ennem ei meeldinud, nii põnevaks läinud- sellepärast, et me ei tuubi tuimalt kõike pähe, vaid me arutame kõike tunnis koos.
Kodus, enne õppima hakkamist, on tihti peal selline tunne, et üldse ei viitsi oma pead tööle panna. Nüüdseks tean, et õppima hakkamiseks on vaja lihtsalt alustada ja selles ongi kogu kunst. Õppimine on lihtne. Lihtsalt pihta hakkamise kunst on mul vist lõpuks käes.
Kui paljud on hirmutanud mind, et gümnaasiumisse minnes mul enam vaba aega pole ja et seal on jube raske, siis võin öelda, et ei peagi kerge olema. Minu arust on gümnaasium teinud mind palju viisakamaks ja paremaks inimeseks. Ma olen tolerantsem teiste suhtes ning õpihimu minus on kasvanud, sest on raske.
Mulle väga meeldib, et SÜG-is tehakse tundides palju paaris- või siis grupitöid ning ma arvan, et juba see aitab suhtlemisel kaasa. Mind on kogu aeg vaikseks peetud ja olen ikka jäänud tahaplaanile. Nüüd aga tunnen end enesekindlamana kui kunagi varem.
Minu jaoks üks kõige suuremaid ja olulisemaid sündmusi on see, et ma liitusin TÜ Teaduskooliga. Praegu, kui ma olen kätte saanud oma esimesed materjalid, mõtlen ma aina sellele, et mul on nii hea meel, et ma sellise pakkumisega liitusin.
Üks kõige positiivsemaid mõjusid, mille olen kaasa saanud psühholoogiatunnist, on kindlasti efektiivsuse kasv. Näiteks olen ma piiranud oma arvutikasutusaega ühele tunnile päevas, sest nii jõuan ma palju rohkem mõistlikke asju ära teha. Lisaks olen märganud, et mida rohkem tegutseda, seda rohkem jaksu ja energiat tekib.
Viljar Aro, koolijuht
7. - 9. KLASSI TÜTARLASTE JALGPALLITURNIIR
Jalgpall on viimastel aastatel ka neidude pallimängude hulgas üks populaarsemaid õues mängitavatest mängudest. Nii toimus septembri lõpus 3. korda tüdrukute klassidevaheline jalgpalliturniir. Peeti 13 kohtumist ja löödi 39 väravat.
Ilusad ilmad aitasid spordile kaasa, nii et ühisel kokkuleppel pikendati mängude kestvust pea poole võrra.
Turniiri võitis emotsionaalsetes mängudes 8A klass, II koha saavutas 9B klassi võistkond ja väga tubli III koha 7B klassi tüdrukud. Päris ilma kaotuseta ei pääsenud ükski võistkond, nii et põnevust jätkus kuni päris viimase kohtumiseni.
Parimad väravatelööjad: Eva Haavel 8A, Anni Toon 9B – 6 väravat ja Karita Süld 5 väravat.
Suur aitäh ka mängude kohtunikule Gerda Nelisele 10B klassist.
Ly Haandi ja Aime Metsmaa, kehalise kasvatuse õpetajad
RAHVASTEPALLI VÕITJAD
11.oktoobril 2011 kogunesid pärast tunde kooli võimlasse 5. - 6. klasside tüdrukud, et selgitada välja SÜG-i meistrid rahvastepallis. Peale tuliseid lahinguid mänguväljakul selgusid võitjad. Võistluste paremusjärjestus oli järgmine:
I koht 6B
II koht 5B
III koht 5A
6B klassi võidukas võistkonnas mängisid järgmised meistrid: Airike Kapp, Gerli Gull,
Kadri Aru, Janely Karjane, Karita Käsk, Eliisa Saar, Liis Laur, Hanna Klaar, Sörel Haller, Karin Nuut.
Suur tänu kohtunikele, kellena töötasid 7B klassi õpilased Helina Koppel ja Karita Süld.
Võistluste korraldaja, kehalise kasvatuse ainekomisjoni esimees
Aime Metsmaa
ETTELUGEMISE PÄEV
20. oktoobril tähistati Eestis 18. korda ETTELUGEMISE PÄEVA!
Sel aastal oli ettelugemise päev pühendatud Euroopa Kultuuripealinnale Tallinn 2011 ja seetõttu oli päeva üldiseks deviisiks "Tallinn-legendide linn" - loeti legende, muistendeid ja muid lugusid Tallinna kohta...
Mujal Eestis võis ettelugemise kaudu elustada ka kohalikku pärimust.
Ettelugemispäeva sügavaim eesmärk on ühendada peresid, lasteaedu ja kasvatajaid,
õpilasi ja õpetajaid ja laiemas mõttes kogu
rahvast.
Ilusa päeva koos raamatu ja vahvate lugudega Saku Suurhalli sortsidest, varese väljamaareisist ja toksivast rähnist tõid kuulajateni Vootele Mets 3B, Gregor Kelder 3A, Roosmarii Sarapuu 4B ja Katri Maripuu 4A klassist.
Suured tänud toredatele kuulajatele 11C, 9A ja 9B klassist ja loomulikult fantastilistele õpetajatele!
Iivi Vikat, raamatukogu juhataja
KERGEJÕUSTIKLASED ORISSAARES
22.-26. oktoobrini "laagerdas" väike rühm meie kooli kergejõustikunoori Orissaares.
Meie laager sai teoks tänu projektile "Saaremaa Teadus- ja Hariduskooli loomine".
Osalesime vabariiklikus heitjate laagris.Kokku oli tulnud ligikaudu 60 nooremat ja vanemat Eesti parimat kuulitõukajat, kettaheitjat, odaviskajat, vasaraheitjat. Oli ka mõni natuke nimekam
sportlane: maailma ja Euroopa parimad Gerd Kanter, Aleksander Tammert ja Liina Laasma, Eesti meistrid Raigo Toompuu, Priidu Niit ja Linda Treiel.
Meie lemmiktreeneriks kujunes Aleksander Tammert, kes oskas kettaheite väga lihtsaks ja loogiliseks rääkida. Väga huvitavad olid Eesti ühe parema odavisketreeneri Heiko Väädi treeningud - odaviset saab harjutada kõigega: kividega, pillirooga jne. Igapäevase hommikuvõimlemise ja kahe treeningu vahele mahtusid ka erinevad loengud, lektoriteks Eesti ja Läti parimad treenerid. Ühel õhtul osalesime Kanteri, Tammerti, Laasma lahedal ja humoorikal pressikonverentsil, teisel õhtul meisterdasime suure seltskonnaga Orissaare Pritsuka käsitöötoas vilditud seepi ja kudusime vaipa, kolmandal päeval käisime militaarangaaris ja kohtusime Orissaare "Kunksmoori" Neeme Metsaga. Süüa saime heitjate laagri vääriliselt. Nende laagripäevadega saime kindlasti juurde sporditarkusi ja uusi tutvusi.
Laagrilised koos Gerd Kanteriga
Ühispilt A. Tammertiga
Virge Teiel, treener
2A KLASS LINNATEATRIS
Esmapäeval, 17.oktoobril käisime klassiga linnateatris. Meiega olid kaasas Karmelini, Getriini ja Annaliisa ema.
Teatris võttis meid vastu teatripidaja. Ta viis meid saalidesse - üks oli Valge saal, teine Sinine saal. Suures saalis töötasid töömehed järgmiseks etenduseks. Seejärel viidi meid ühte tuppa, kus olid diivan, laud ja diivani peal papist maja ning plastiliinist inimesed. Teises toas meigiti. Seal oli palju peegleid. Trepist üles minnes sattusime Musta saali ning saime minna ka rõdule. Sealt edasi läksime kostüümilattu.
Oli tore päev!
Infot jagab teatri direktor Piret Rauk
Gervila Räim, 2a klassi õpilane
2A PÄRNUS
Neljapäeval, 27. oktoobril sõitsime klassiga Pärnusse. Kohal oli peaaegu terve klass. Me käisime teatris ja Mini Zoos. Pärnu teatris
toimus etendus „Limpa ja mereröövlid“. See oli tore etendus ja seal olid ilusad laulud. Pärast teatrit läksime Mini Zoosse. Seal oli palju usse ja madusid. Me saime ka mao kaela panna. Mina ei julgenud seda teha. Me saime ka krokodilli puutuda. Pärast läksime veel
Hesburgerisse. Peale einestamisi hakkasime sõitma tagasi Kuressaarde.
See oli vahva päev. Loodan, et selliseid reise tuleb veel.
Mihkel Keso, 2a klassi õpilane
PÕNEV PÄEV PÄRNUS
Õpetaja Margit tegi meile ettepaneku sõita vaheajal Pärnu Endla Teatrisse etendust „Limpa ja mereröövlid“ vaatama. Neljapäeva hommikul 8.15 kogunesime koolimaja ette. Kõik lapsed olid põnevil! Uuteks „emadeks“ olid Hanna vanaema ja Kärdi, Taaveti ja minu emme.
Laeva peal „Muhumaa“ hakkasime kõik oma võileibu sööma ja mahla jooma. Pärnusse jõudsime kell 11.10. Kõik võisime osta Limpa mängu, mullitaja, noodid ja kavalehe. Õpetaja jagas piletid. Enne etendust vaatasime toredat
näitust Endla teatri näitlejatest. Teatri saal oli nii Kuressaare Linnateatri saali moodi. Etenduses oli Limpa läinud Limmole ja Limmale külla. Limpale meeldis limonaadi juua. Limma oli tema peale pahane. Öösel röövisid röövlid - Padi, Tekk ja Lina Limma ära.
Limma ja Limpo läksid teda päästma. Mereröövli laevaks oli „titevoodi“. Limmale ja Limpale tuli appi kaisuloom Muri. Kaisuloom oli nii „nunnu“ ja ta rääkis „titekeeles“. Meelde jäi mulle ka sõbralik Tekk. Ta oli määrdunud ja õnnetu. Etendus lõppes õnnelikult.
Rõõmus seltskond teatri Endla ees
Õpetaja Margitil oli meile veel üllatus- tutvusime teatriga (käisime lava all – nägime, kuidas lava pöörleb, käisime kostüümilaos, nägime, kuidas dekoratsioone tehakse ja lõpuks saime olla lava peal.)
Garderoobis ootas meid kõiki Limpa limonaadi pudel.Teatri lähedal oli Mini Zoo.
Julge maotaltsutaja
Mõni laps julges suure mao kaela võtta. Saime krokodilli puutuda ja mürgisele ämblikule „pai“ teha.
Maitsev lõuna Hesburgeris
Sealt sõitsime Hesburgerisse.Laeva peal oli õpetajal meile üllatus: šokolaad ja kõrrejook-ME OLIME KÕIK VÄGA TUBLID! Saaremaale sõites küsis õpetaja, kas me soovime veel teatrisse sõita? Kõik lapsed hüüdsid rõõmsalt: “Jaa!“
Aitäh õpetaja Margitile vahva sõidu eest!
Eliise Kask, 2a klassi õpilane
10. KLASSIDE II POOLAASTA VALIKKURSUSTEST
Sel aastal kehtima hakanud õppekava kohaselt saavad 10. klassid II poolaastaks valida teatud valikkursusi. 01. novembriks tegid õpilased oma valikud ning valikkursusi valiti järgmiselt:
10A klass
prantsuse keel – 9 õpilast
saksa keel – 10 õpilast
vene keel – 2 õpilast
riigikaitse – 2 õpilast
10B klass
prantsuse keel – 8 õpilast
saksa keel – 13 õpilast
vene keel – 5 õpilast
riigikaitse – 10 õpilast
10C klass
prantsuse keel – 8 õpilast
saksa keel – 11 õpilast
vene keel – 4 õpilast
riigikaitse – 9 õpilast
Marek Schapel, õppealajuhataja
PÕHIKOOLI REKORDID 20. OKTOOBRIL 2011
Klass | Üllatusülesanne (kauss ja herned) | Sõnade lugemine tagurpidi | Palli põrgatamine anumasse | Vana rekordi purustamine | Kokku/ koht |
5A | 10./1p | 9./2p | 3./8p | 3p | 14p/9. |
5B | 9./2p | 8./3p | 9./2p | 3p | 10p/10. |
6A | 3./8p | 10./1p | 1./10p | 3p | 22p/3.-4. |
6B | 4./7p | 6./5p | 6./5p | 3p | 20p/6. |
7A | 7./4p | 1./10p | 10./1p | 3p | 18p/8. |
7B | 6./5p | 3./8p | 8./3p | 3p | 19p/7. |
8A | 1./10p | 5./6p | 2./9p | 5p | 30p/1. |
8B | 2./9p | 4./7p | 5./6p | 3p | 25p/2. |
9A | 8./3p | 2./9p | 7./4p | 5p | 21p/5. |
9B | 5./6p | 7./4p | 4./7p | 5p | 22p/3.-4. |
REKORDIOMANIKUD
Üllatusülesanne (kauss ja herned)- 8a klass- 11,6 sek
Sõnade lugemine tagurpidi- Mari Kolk 7a 22,35 sek
Palli põrgatamine anumasse- Alari Ratas 6a 25,55 sek
REKORDI PURUSTAMINE
Jooks 35,7m- Danel Tiirats 8a 4,51 sek
Jalgpalliga kõksimine kordade peale- Rando Oder 9a 262 korda
Tüdruku hoidmine süles aja peale- Pia-Lotta Toom 9b 10,30 min
Aitäh osalejatele, korraldajatele ja palju õnne rekordiomanikele!
Diana Õun, huvijuht
1. – 9. KLASSIDE I VEERANDI ÕPPETÖÖ KOKKUVÕTE
Õppenõukogu otsusega kantakse kooli autahvlile väga hea õppeedukuse eest (1. – 2. klassis ainult viielised; 3. – 9. klassis keskmine hinne 4,5 või üle selle, * õpilane on ainult viitele õppija):
1A klass
Brigite Hollo, Riti Järveots, Joosep Kobin, Albert-Johann Lepik, Kaur Luhaäär, Patrik Ool,
Laur Palijenko, Stella Raav, Maarja-Liis Sarap, Kauri Talk, Janika Tasane, Stefy Vasemägi, Neleriin Viljus
1B klass
Katriin Aksalu, Karmen Ehanurm, Kariina Kasjanenko, Helen Kruuser, Jürgen Liiv, Markus Luup, Merit Matt, Ermo Nõmm, Kristofer Tiitson, Sten Normet Noor, Artur Medri, Kirke Medri
2A klass
Mihkel Keso, Annaliisa Lepik, Martin Vesberg
2B klass
Voldemar Kirss, Raul Koppel, Raul Tahk, Maria Kasak, Otto Tuuling, Liisa Tõll
3A klass
Markus Armus*, Anni Kuuseok*, Kristel Soe*, Luise Vevers*, Lennart Aavik, Paul Antsaar, Artur Johanson, Kelly Kasjanenko, Eliisa Kirst, Karl-Martin Kuusk, Liana Mikk, Kätrin Opp, Berit Porss, Hedvig Saaretalu, Kaisa Tiitson, Torm Vatsfeld, Laura Veliste
3B klass
Margit Valge*, Karola Soe*, Johanna Priske*, Karmen-Kelsi Kruut*, Jolana Kaljurand, Andre Koppel, Artur Kübarsepp, Karl Kübarsepp, Triinu Eliise Põld, Käthriin Steinberg, Sander Teras, Elisabeth Vaarik
4A klass
Gendra Allikmaa*, Kätriin Käsper*, Kristiina Raud*, Martin Sepp*, Marleen Vahu*, Oto Pruul*, Kristin Häng, Huberta Karma, Katri Maripuu, Oliver Paljak, Mattias Rihvk, Mark Marcus Soodla, Rasmus Vaher, Elerin Vinn, Katre-Liis Võhma, Uku Väli
4B klass
Sarah-Lisee Laipaik*, Roosmarii Sarapuu*, Feridee Sevostjanov*, Liisa Õunpuu*, Eva Jääger, Iris Kirs, Markus Kivi, Oskar Kivi, Lisanna-Lee Leiman, Carmen Electra Pirn, Kadri Tamleht, Sten-Markus Vaska
5A klass
Sofia De Li Valge*, Triinu Jakson, Annika Luhaäär, Ian Felix Post, Mihkel Rasu, Andrea Ärmus
5B klass
Diana Alt, Liis Hallikäär, Jutta Loviisa Juht, Kerman Keerd, Oliver Moring, Aleksandra Männik, Elo Nõmm, Henri Paomees, Kaisa Raaper, Emma Siigur, Siret Sui, Karl Hendrik Tamkivi, Sander Truu, Liisa Veliste
6A klass
Karl Viik*, Maria Kirst, Rasmus Lepik, Elery Lõhmus, Harles Herman Ojasaar, Karel Äär
6B klass
Robin Mäetalu*, Miikael Tuus*, Eva Aarnis, Gerli Gull, Sörel Haller, Airike Kapp, Janely Karjane, Karl Kustav Kuning, Mart Mölder, Karin Nuut, Eliisa Saar, Johannes Treiel, Mart Truu
7A klass
Mari Kolk*, Kerli Aksalu, Alice Berens, Britha Kuldsaar, Anna-Maria Lest, Maigret Mõru, Kaili Põder, Karin Viilup, Annika Õisnurm
7B klass
Helina Koppel, Annabel Maripuu, Karita Süld
8A klass
Laura Kaldjärv*, Tairo Jürisson, Gerda Kallas, Meril Kallasmaa, Kristiin Koppel, Lauri Leemet, Monika Mander, Maria-Helena Palijenko, Brenda Parbus, Hanna Saagpakk, Viviana Vilter, Marju Viskus
8B klass
Maria Kristiina Mölder, Heleri Soe
9A klass
Anna Afanasjeva, Karmen Armus, Maria Toomsalu
9B klass
Magnus Kaldjärv*, Maria Aarnis, Adeliina Saar, Tarvo Sbitnev, Hanna Tuus, Krista Vaabel
Õppenõukogu avaldab kiitust hea õppeedukuse eest (1. – 2. klassis veerandihinded on neljad ja viied; 3. – 9. klassis veerandihinded on neljad ja viied, kuid keskmine on alla 4,5):
1A klass
Karina Haalen, Marek Koit, Dominik Kuusk, Karl-Sander Pahapill, Tristen Tass, Gendro Umber, Marten Voolaid, Oskar Vatsfeldt, Oliver Vaher, Marcus Riisik, Mihkel Kinna
1B klass
Karmo Kalamees, Martin Kivi, Jaak Kuuseok, Tanel Lempu, Katrin Lindmäe, Kerttu Poom, Annabel Raun, Marie Eike Rebane, Rebecca Reial, Kevin Räim, Iivika Silenok, Kirke Vaabel, Maru Varavin
2A klass
Katariina Aulik, Siim Andres Himmist, Kaspar Kaseväli, Eliise Kask, Sandra Kukk, Vivian Kukk, Taavet Kütt, Karmelin Leivat, Albert Leppik, Kärt Loodus, Kristina Lõbus, Carl-Juhan Meri, Hosanna Mäekallas, Getriin Ots, Gervila Räim, Johannes Saarlaid, Kert Tartes, Elise-Maria Trei, Hendrik Vijand, Hanna Vinter, Margot Väin
2B klass
Paula Aarnis, Maris Alas, Karl Anders Gutman, Birgit Keerd, Emma Kirs, Kelli Klütsnik, Marleen Mai, Orm Maripuu, Jonna Mononen, Lissel Mägi, Mark Paomees, Karl Sander Pirn, Krisse Pulk, Gregor Ruttu, Indrek Tamleht
3B klass
Andres Sui, Hanna Saaretalu, Kristiina Kuusk, Gabriele Ader
4B klass
Hardi Aun, Annabel Hansalu, Brenda Nelma, Randel Sepp
5A klass
Sander Oll, Markus Toomsalu, Karl-Gustav Uustulnd
5B klass
Mihkel Lõuk, Kärt Roost, Jürgen Truu
6A klass
Agnes Kesküla, Sten Vainu
7A klass
Sten Vaher
7B klass
Genert Allikmaa, Madis Lember
8B klass
Kristin Aksalu, Teet Land, Taavi Sink
9B klass
Markus Aru, Richard Beljohin, Kreta Rand, Triinu Sink, Keidi Õisnurm, Sander Õun
Marek Schapel, õppealajuhataja