Saaremaa Ühisgümnaasium

  • Suurenda kirja suurust
  • Vaikimisi kirja suurus
  • Vähenda kirja suurust

SÜG-Press 683

Saada link Prindi PDF



6. aprill 2021 - Mida Juku ei õpi, seda Juhan ei tea - Number 683


KOLMAPÄEVAST LAUPÄEVANI

K 07.04 14.00 Juhtkonna koosolek
13.00 Mõttespordi olümpiaadi IV etapp: gomoku (kodus / 404)
15.30 Klassijuhatajate nõupidamine
Liivide etluskonkursi maakondlik eelvoor
N 08.04 13.00 Mõttespordi olümpiaadi IV etapp: sudoku (kodus / 404)
R 09.04 13.00 Mõttespordi olümpiaadi IV etapp: ristsõnad (kodus / 404)
Riigikaitseõpetuse ainevõistlus HAKK (UT Moodle)
L 10.04 10.00 Füüsikaolümpiaadi lõppvoor (Zoom)
E 12.04 10.00 Direktsiooni koosolek
12. klassi tutinädal 12.–16. aprill
Astronoomia veebiviktoriin Pulsar
7.–8. kl loodusteaduste võistlus Loogiline loodusteadus, 12.–16. aprill
T 13.04 15.30 Tehnikanõukogu koosolek
16.00 Õpilasesinduse koosolek
K 14.04 14.00 Juhtkonna koosolek
16.00 Nõukoja koosolek
N 15.04 12. klassi lõpukella päev
R 16.04 Tehnoloogiaolümpiaadi piirkonnavoor
L 17.04 Üleriigilise Liivide etluskonkursi videote saatmise tähtaeg

 

TÄNU TEGIJALE!

Kirke Medri (10.c) – raamatu "Ajalehemõistatus" ettelugemise eest.

 

Distantsõppest õpilaste ja vanemate küsitluse kaudu

Oleme 5.–12. klassidega olnud distantsõppel juba 16. veebruarist ja 1.–4. klassid 11. märsist. Märtsi lõpus sai eKooli vahendusel läbi viidud küsitlus, et teada saada, kuidas on nende nädalate õppetöö sujunud õpilaste ja vanemate pilgu läbi.

Õpilasi vastas 233 (eelmise aasta 22. märtsi küsitluses 385, 9. aprilli küsitluses 290). Hinded küsitud valdkondadele kujunesid järgmised (sulgudes on 22.03.2020 ja 09.04.2020 hinnangud):

  • iga päeva tegemised olid hommikul eKoolis olemas – 3,9 (4,3; 4,5),
  • toimuvad videotunnid olid eelmise päeva õhtuks eKoolis olemas – 3,3 (2020. aastal ei küsinud),
  • ülesannete maht oli jõukohane – 3,5 (3,7; 3,7),
  • õpetajate juhised olid arusaadavad – 3,8 (4,0; 4,0),
  • õpetaja abi oli kättesaadav – 4,2 (4,4; 4,4),
  • koduseks õppimiseks kulunud keskmine tundide arv päevas – 4,8 (4,6; 4,5).

Vaatamata põhjalikule distantsõppe ettevalmistusele on selle aasta hinnangud madalamad, kuid see erinevus ei ole suur.

Positiivse poolena tõid õpilased välja, et hinded on paremaks läinud, toimuvad videotunnid, videotundides näeb sõpru, saab kauem magada ja oma aega planeerida, õpetajatelt saab videotunnis ja meili teel kiirelt abi, ülejäänud päeva saab puhata, kodutööd on kättesaadavad, lubatud teha materjalidega, tagasiside enamus ajast olemas, koduses vaikuses ja rahus saab teemadest paremini aru, eelmise kevadega võrreldes on õpikoormus stabiilsem, on rohkem aega loodust, vaikust, üksiolemist ja pere seltskonda nautida.

Muredena nimetasid õpilased reaalainete keerulist distantsilt omandamist, samuti on raskusi vene keelega ja ajaloo suurte mahtudega, videotundide toimumist ei panda alati eelmisel päeval eKooli, väga palju peab päevas arvuti taga istuma, mõnedel klassidel teatud päevadel palju videotunde (eriti 9.a), infot peab erinevatest kohtadest otsima (teatud juhtudel on õppmine pandud Google Classroomi, kuid ekoolis see puudub).

Vanemaid vastas 161 (332; 241). Hinded küsitud valdkondadele kujunesid järgmised:

  • iga päeva tegemised olid hommikul eKoolis olemas – 4,8 (4,5; 4,6)
  • toimuvad videotunnid olid eelmise päeva õhtuks eKoolis olemas – 4,0 (2020. aastal ei küsinud)
  • ülesannete maht oli jõukohane – 4,1 (4,1; 4,1),
  • õpetajate juhised olid arusaadavad – 4,1 (4,3; 4,1),
  • õpetaja abi oli kättesaadav – 4,2 (4,5; 4,4),
  • laps sai iseseisvalt kodus hakkama – 3,8 (3,6; 3,7).

Vanemad on valdkondi hinnanud õpilastest kõrgemalt ning nad on ka eelmise aastaga võrreldes rahulolevamad.

Positiivse poolena tõid vanemad välja, et on ühine keskkond, milles toimetatakse. Samuti oldi rahul toimuvate videotundidega, võtab vanematelt palju õpetamiskoormust maha.

Muredena toodi põhiliselt välja videotundide eelmisel päeval eKooli mitte panemine ning ülesannete lisamine sama päeva sees. Osad kurtsid väheste videotundide üle, teistel oli päevas jälle rohkem tunde.

Vaheajani on jäänud vähem kui kaks nädalat. Peame selle aja vastu ja loodame, et mais kohtume juba koolis!

Marek Schapel, õppealajuhataja

 

Tegemisi õues ja veebis

SÜG vs KG liikumisminutite karikavõistlus 22.03-18.04 Jaluta, jookse, sõida rattaga, mängi palli, tee aiatöid jms VÄRSKES ÕHUS
RMK Metsaviktoriin Kena müks loodusõppe mitmekesistamiseks ning teiste ainetega lõimimiseks vanusrühmades 1.–4. klass, 5.–9. klass ja 10.–12. klass.
Viktoriin kestab 22. märtsist 29. aprillini.
Noored Euroopa metsades Veebiviktoriin 5.aprillil Euroopa riikide looduse ja metsanduse kohta. 15-19aastastele õpilastele, võistkonnas 3 liiget, eelregistreerimine 31.märtsiks 2021.
Haridusprogrammid veebis Tartu Ülikooli muuseum, tähetorn ja kunstimuuseum pakuvad kuni 11. aprillini tasuta veebitunde kõikidele kooliastmetele (ajalugu, kirjandus, loodusõpetus, keemia, füüsika).
Kevad südames 2021 Kanna kevadmeeleolu paberile, konkurss 3-18aastastele. Tähtaeg 31. mai 2021.
Ettevõttele eesti nimi Leia ning tunnusta ettevõtjaid, kes hindavad ja austavad eesti keelt, mis on maailma kõige ilusam keel. Tähtaeg 15.09.2021
Raju test! Saa teada, kas oled jaoülem, tankitõrjur, kuulipildur või laskur.


Väike käopõll - aasta orhidee 2021. Allikas: Eesti Orhideekaitse Klubi

Infolehes 683 veel:

Kevadest 10 aastat tagasi; Tõlkevõistlus; Keskkonnaalased uurimistööd; Liikumiskarika SÜG vs KG 2.voor; jänkud-kanad-tibud-puulased-tohtlased
Viimati uuendatud Kolmapäev, 07 Aprill 2021 00:10  
Bänner


Bänner