Saaremaa Ühisgümnaasium

  • Suurenda kirja suurust
  • Vaikimisi kirja suurus
  • Vähenda kirja suurust

SÜG-Press 646

Saada link Prindi PDF


31. märts 2020 - Mida Juku ei õpi, seda Juhan ei tea - Number 646


KOLMAPÄEVAST LAUPÄEVANI

K 01.04 -
P 12.04

Toimub e-õpe
kontaktset huvitegevust ei toimu
R 03.04 10.30 e-Etteütlus (Vikerraadio)

 

TÄNU TEGIJAILE!

Vootele Mets (11.C) – hoidmast üleval põnevust osaledes saate "Rakett 69" pardal.
Kõik õpilased, lapsevanemad, õpetajad – suurte jõupingutuste ja ennastsalgava töö eest distantsõppe jätkumisel!

 

Minu üllatusi täis kaks distantsõppe nädalat

Kaks nädalat on möödunud distantsõppe algusest. Siiani on kõik läinud üldjuhul plaanipäraselt ning tehnilisi viperusi ei ole õnneks olnud. E-õppega seoses on ka muidugi olnud nii mõnigi üllatus, mõni meeldiv ning mõni vähem rõõmustav. Tänu sotsiaalmeediale on mul olnud ka võimalus uurida, kuidas kodus õppimine teistes koolides korraldatud on ning kas meil on teistest parem või halvem süsteem. Uudiseid jälgides tekib ka küsimus selle kohta, et mis siis saab, kui praegune eriolukord peaks suveni kestma.

E-õpe on minu jaoks üllatavalt hea viis koolis "käimiseks", sest tavaliselt ma saan päeva koolitööd mugavalt paari tunniga tehtud ning siis jääb tohutult aega oma huvidega tegelemiseks. Muidugi see on osaliselt selle tõttu, et ma olen koolis käies juba osa materjali üpris hästi omandanud ning see teeb praeguse õppimise ka veidi kergemaks. Mõnel teisel õpilasel, kes ilma õpetaja reaalse kohalolekuta nii hästi hakkama ei saa, võib distantsõpe kordades raskem olla. Huvitav on ka näha õpetajate erinevaid lähenemisi e-õppele. Mõni õpetaja mingil määral suurendab koormust ning annab teha töid, mida ta tavalises tunnis üldjuhul ei annaks. Samal ajal mõni teine teeb oma tunde ikka nii, nagu päriselt koolis, ainult kirjalikult eKooli kaudu.

Distantsõppe vastu on internetis näha märgatavat hulka negatiivsust. Mitmed vanemad on kirjutanud kommentaare sellest, kuidas nende lastel läheb õppimise peale vahel terve päev, varahommikust hilisõhtuni. Minu jaoks on see hämmastav, sest ma ei tunne näiteks mitte mingit ülearust koormust, aga eks asi võib olla erinevate koolide lähenemises kodus õppimisele.

Lisaks on ka palju vanemaid, kelle jaoks on järsku probleem see, et nad ei saagi lapsi mitmeks tunniks kooli saata ja peavad nüüd ise nendega tegelema, ning on ka selliseid, kes lausa väidavad, et nad on valmis hullumajja minema, et ei peaks kodus enam olema. Sellised vanemad ajavad mind marru, sest nad räägivad omaenda lastest, nagu nood oleks mingid taltsutamatud hullud ja kuna nende vanemate töö on kasvatada lapsi nii, et nad ei oleks sellised, siis see on osaliselt nende enda süü. Lisaks sellele ei mõtle need vinguvad vanemad sellele, et õpetajad peavad igapäevaselt tervete klassitäite selliste lastega hakkama saama.

Ma ei oleks kunagi arvanud, et ma peaks olema sellises olukorras, kus kogu koolitöö käib kodust arvuti kaudu. Olles nüüd kaks nädalat nii õppinud, saan ma öelda, et mulle väga meeldib, kuidas vähemalt meie kool ja õpetajad on seda korraldanud, ning kui vaja, oleks ma isegi nõus õppeaasta lõpuni nii õppima.

Raul Koppel, 10.A

 

Veel muljeid jm infolehest nr 646:

Huumor aitab; Tagasiside koduõppe kulgemisest; 10.C Karantiiniraport; Varsakabi võistlustules; Põhikooli II trimestri õppetöö kokkuvõte
Viimati uuendatud Kolmapäev, 01 Aprill 2020 21:06  
Bänner


Bänner